CZAS NA WIELKI POWRÓT!

Sama nie spodziewałam się, że taki dzień nadejdzie, ale stało się! Wracam do pisania bloga i to na stałe. Tym razem blog będzie mi w 100% służył jako dopełnienie mojego kanału. W wielkim skrócie, będą tu umieszczane materiały, które po prostu nie nadają się do nagrania filmiku np. będą to moje inspiracje, zdjęcia zrobione przeze mnie, tematy dotycząc mody i wiele innych. Jednak zdałam sobie sprawę, że w pewnym sensie mam sentyment do pisania bloga, bo nie wiem czy kiedyś o tym wspominałam w swoich filmach, ale przygodę w internecie zaczęłam jako 13-letnia blogerka. Oczywiście było to zdecydowanie za szybko, aby cokolwiek na tym blogu było przemyślane, dobrze zrobione i trwałe, ale mimo to sentyment do "pisania" dostał. Wkrótce pojawią się pierwsze nowe materiały, które mam nadzieję, że wam się spodobają i że cały pomysł z blogiem również. W międzyczasie będę pracować nad ulepszeniem wyglądu bloga, jak i moim pisaniem postów, bo będę szczera, od kiedy prowadzę kanał na Youtube pisanie nie jest moją mocną stroną i ciężko jest mi się "rozpisać", ale za to dla odmiany mogę gadać przez 30 minut i bardzo możliwe, że tematu nie wyczerpie.
Na dziś to już wszystko.

N.


Brak komentarzy