Graduation day!




Witajcie po dłuższej przerwie! Jeśli śledziliście mojego bloga to możecie zauważyć zmianę w wyglądzie, bo trochę się pozmieniało (to nie jest jeszcze koniec zmian)i mój blog już nie przypomina strony z przed kilku lat, bo do tej pory tak było. Jak już wielokrotnie wspominałam mój blog jest to miejsce, które jest dopełnieniem mojego kanału na YouTube i od czasu do czasu będę tutaj poza normalnymi wpisami w których będę poruszała tematy, które nie nadają się jako temat do filmiku np. jakieś przeglądy nowości czy posty z inspiracjami, dopowiadała kilka słów o różnych moich vlogach. Ostatnio na moim kanale pojawiło się nowe Get Ready With Me z bardzo ważnego dla mnie dnia. Był to dzień kiedy oficjalnie pożegnałam się ze statusem licealistki. Nie ukrywam, że bardzo się z tego faktu ciesze i dlatego na zdjęciach, które możecie zobaczyć poniżej uśmiech nie schodzi mi z twarzy.














Brak komentarzy